tirsdag 19. januar 2010

Studere, trene, flørte...

I dag har jeg vært litt flink! Vært på forelesning og lært at det blogging ikke er særlig bra... For mange journalister (og andre folk) evner ikke å skille mellom privat sfære og offentlig sfære lengre! *fnis* Huff, og huff... Så da er spørsmålet om jeg skal bli litt mere profesjonell???

Føler meg jo ikke akkurat så veldig journalist ennå da, så jeg kan jo kanskje slutte etterhvert? Læreren ba de studentene som hadde blogg om å rekke opp en hånd. Det var bare en hånd som kom i været, og det var ikke min... Så da er jeg kanskje litt flau over å være blogger... Men det er jo litt koselig da!

Etter forelesning satt jeg på lesesalen og pløyet gjennom et par kapittel, og etter skolen har jeg vært og body pumpa litt, før vi spiste tomatsuppe fra Guerro og hjemmelaga hvitløksbrød! Med masse hvitløk... Som får meg til å tenke på en ting...

Fikk nemlig besøk av en ganske høy, kjekk ingeinør i kveld og det kan jo hende at han lurte på om denne dama alltid lukter så festlig??? Hehe... Bare en tanke som slo meg, burde kanskje ha tenkt på det før jeg ga han en klem i døra!

Må ta en prat med Caroline og drøfte om det kanskje er lurt å tenke litt over hva vi spiser nå som vi kaster oss ut på datingmarkedet! :)

Vel, det var så flink jeg har vært da... I morgen skal jeg prøve å være mer effektiv og virkelig ta meg selv i nakken, lage meg en leseplan og kjøre knallhard disiplin! Har også invitert Rita og Caroline på lille Linns fantastiske kyllinggryte! Er Tashas nye favorittrett!

God natta!

Må forresten bare gratulere Lonepia med A på mastergraden... Det må være en virkelig tilfredstillelse og levere et slikt arbeid, og jeg bøyer meg i støvet! Har oppgaven lagret og skal lese og lære... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar