lørdag 9. januar 2010

Mann og biff!

I dag har vi virkelig kosa oss... fikk besøk av Caroline, Sander, Rita og Isak i formiddag, og det var rene barnehagen her hos oss! Etter en sen frokostlunsj dro mor Kristin til byen for å treffe en mann(!!!) på cafè! Dermed var årets første date et faktum... Det var koselig! :)

Vel, hjemme igjen så dro Caroline og jeg på butikken, Rita skulle også være med men barnevogn på glatt isholke i oppoverbakke gikk heller dårlig, så hun måtte snu! Jeg ramlet og seilet på rygg nedover isen, men det gikk bra! Ingen skade skjedd, bortsett fra at Caroline fikk seg en god latter!

Så laget vi biff og bernaisesaus til middag... Altså en veldig trivelig dag på alle måter! På hjemturen ramlet jeg nok en gang så lang(?) jeg er med lille på armen, men også denne gangen gikk det bra! Moralen er: Er du ustødig på beina så bør en holde seg innendørs i dag, jeg har ALDRI sett sånn speilblank holke før!

Oppdatering følger...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar