fredag 1. januar 2010

Velkommen!

Nå er ikke min verden bare rosa lengre, den er blitt lidenskapelig rød! Beklager den brutale slutten på Krizzztin`s rosa verden, men det var altså helt nødvendig å slette den og opprette en ny. Nytt år nye muligheter... Bort med det gamle! Tenk, vi har et helt nytt år foran oss, som en uskrevet bok! Apropo bok, jeg skal skrive bok i år... Skal holde dere oppdatert om hvordan det prosjektet skrider fram.

Av andre begivenheter som kanskje muligens kan bli spennende å følge her for spesielt interesserte er:

1. Jeg har tatt en avgjørelse om at jeg skal bli rik... Helst så fort som mulig! Hvordan dette skal skje har jeg ikke helt klart for meg, men dette skal jeg finne ut av i løpet av 2010. Kanskje er det boka jeg skriver som sørger for at det order seg! Gode råd taes imot med takk...

2. Jeg skal fortsette å studere journalisme, men jeg vet ikke helt hvor lenge... Jeg vet ikke om det hadde vært smartere å sørge for å få en mastergrad i havn! I såfall kunne jeg kalle meg Lektor Kristin... høres ikke så dumt ut! Men det er mere gøy å løpe rundt å intervjue rare, morsomme, spennende og interessante mennesker. Så jeg vet ikke helt!

3. Ellers henger det en svart uværssky fra Island over hodet mitt som truer med å flytte permanent til Bodø og gjøre livet mitt surt. Følg med å finn ut om den økonomiske krisen på Island ødelegger livet mitt, eller om uværet vil gjøre som jeg skrev i julehilsen til hans mor; gifte seg, få nye barn og glemme oss... (forsikret henne om at det ikke skulle bli så vanskelig å finne en god erstatning). Jeg tror helt sikkert at det ordner seg for alle parter til slutt!

4. Et annet spennende prosjekt av året er å finne en mann! Av erfaring har jeg erfart at man skal stille skyhøye krav.... Heller ensom enn å ta til takke med hva som helst! Min eldste datter sier at jeg kan få lov å dra inn en ny mann i huset hvis han ikke har langt hår og ikke driver på med musikk. (Etter litt diskusjon fram og tilbake kom vi fram til at det var greit hvis han spiller piano!) Send gjerne CV, og søknad med bilde til doratempera@gmail.com! Send gjerne med kontoutskrift også!

5. For øvrig har jeg ett annet stort problem, og det er at jeg ikke klarer å slutte å amme lillejenta. Hun er nå ett og et halvt år. Jeg vil, jeg vil, men jeg får bare ikke til... Så vet man at jo lengre man ammer jo lengre ned på magen ramler puppene, og det er jo god grunn nok til å legge inn årene. Spenningen her er om jeg snart tar meg sammen, takler et par netter med skriking eller om minstejenta kommer til å gjøre som sin far, drikke pupp til hun er seks! (Gud forby!!!)


Ellers skal jeg prøve å oppdatere med små og store begivenheter... litt interiør (elsker bruktbutikker), rakkerungene mine, vennene mine, familien min osv.ovs... Jeg vurderer sterkt å skifte stil også. Bli en helt ny Kristin! Det hadde vært gøy... problemet da er om jeg skal bli tøffere, mere sofistikert, elegant eller moderne? Og i såfall hvordan??? Følg med følg med!

Ok, ser at dette kan bli slitsomt i lengden... Er nok litt inspirert av jula, lover å skifte farge snart! Godt nytt år til hele verden!

1 kommentar:

  1. Sen natt når jeg leser bloggen din! Skulle ha vært i seng forlengst! Ville bare si at du har rett i at dette knallrøde var anstrengende og vondt for synet...
    ... så kommentarer på det du skriver - får du ikke i dag! Fint at vi fikk "skværet opp." Gla`i deg og barna. Natta`.

    SvarSlett