onsdag 6. januar 2010

Morgenstund...

Har kjøpt meg ny pc, så nå kan snille lillesøster få tilbake den hun lånte meg før jul! For en fantastisk koselig ting å gjøre... Tusen tusen takk, du er min engel! Jeg har nå ryddet opp etter meg, stjelt all musikken din og lest bacheloroppgaven din! Den var skikkelig bra, og det var orntlig spennende lesestoff!

Shoppinga igår endte opp med en rekke nye svarte plagg! Et par kjoler, et par tighs og litt tilbehør! Er særdeles godt fornøyd! Lille Beth, Ann-Kristin og jeg hadde en trivelig tur på byen, var en tur innom Kafka (som ikke har noen god kaffe!!!) hvor vi spilte scrabble (som manglet 23 brikker!!!) og hadde det igrunnen ikke så værst.


Har akkurat vært på spinning, og skal ta meg en lang og varm dusj før jeg a) enten rydder huset eller b) kryper under dyna og nyter friheten og ferien.... Alternativ b) frister mest, for barnefri kombinert med ferie er dyrebar tid som forsvinner fort, mens rotet ikke reiser noen steder!

Skal slutte å bruke så mye tid på nettet, og bli seriøs student igjen nå ganske snart... Har kuttet ut det meste av tull på nettet nå, og bare facebook og msn gjenstår....

Kommentarer som blir lagt til bloggen må godkjennes (av meg!) og det gjør jeg gjerne samtidig som jeg skriver nye blogginnlegg, så det er ingen grunn til å få panikk om ikke kommentarene blir synlige med en gang. Og for dem som har lyst å kommentere, men ikke har noe behov for at kommentaren pubiseres for hele verden, så er det bare å skrive det så blir det mellom meg og deg!

Forøvrig synes jeg det er veldig koselig med kommentarer!


Ha en fortryllende flott dag i vinterland!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar