tirsdag 12. januar 2010

Søstrene hårfagre samlet!

En sliten Tante Linn er endelig kommet tilbake til oss!
Slik ser det ut når søstrene Mørch driver avansert hårfarving!

Vi er skikkelig proffe, og den lekre brunetten ble raskt forvandlet til en fyrrig rødtopp!

Slik så det ut en liten stund, før vi raskt forvandlet vår lillesøster til mørk blond... Personlig likte jeg denne fargen bedre! (Desverre glemte jeg å ta et etterpåbilde, så resultatet får jeg vise en annen gang...)



Selv er jeg fortsatt den blondeste av søstrene Mørch, og er litt stolt av det! Til påske blir vi enda blondere... youhoooo!

I dag var jeg på skolen altfor tidlig... Vi var fire skolelys på første rad som satt og trippet og ventet på at dagen skulle begynne! Det var helt bortkastet, for kvart over ni kom Tom og fortalte at læreren ikke kom på jobb, for hun lå nemlig hjemme og spydde! Nice! Så da dro jeg hjem og tenkte at nå hadde jeg jo en hel dag hvor jeg kunne få lest masse medievitenskap, siden eksamen nærmer seg med stormskritt. Men sånn ble det ikke, for når man skal sitte og lese så er det utrolig hvor spennende alt annet blir, husarbeid for eksempel... Kjøleskapet ble rent, skapdører ble rene, vinduene likeså, sengetøy ble skiftet, klær ble vasket osv. osv...

Og så måtte jeg hente Linn som kom med fly fra nord klokken halv ett, og så måtte jeg prate litt med henne, så måtte jeg hente barn, og så måtte jeg lage middag, og så måtte jeg trene, og så kom lillesøster Beth med hårfarge, og så gikk hele dagen uten at jeg har lest ett eneste ord! Men i morgen kommer en ny dag, med nye muligheter.... Kanskje læreren fortsatt spyr, synd å si at det hadde vært "very convinient", men det hadde i grunnen vært det! For meg altså... Men det er slemt å tenke sånn!

I allefall er lille Beth blitt litt blondere enn før, ikke på langt nær så blond som jeg hadde håpet på, men et skritt i riktig retning! Det lukter frisørsalong her nå, og Linn er i dusjen, jeg må lage litt lunsj til lunsjdaten min, Caroline, i morgen. Det blir pastasalat! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar