søndag 10. januar 2010

Ny herlig dag!

Til tross for at lille våknet klokka seks i dag tidlig! Må snart se å lære den ongen litt god folkeskikk... sukk! Men dagen ble vakker likevel den... Caroline foreslo Lekedilla, og Lekedilla ble det! Vi var høyt og lavt, i hoppeslott, i sklier, på trampoliner, i labyrinter, i ballrom med sikket tusen små baller som spratt høyt og lavt! Etter to timer var vi svette både på kropp, og i ører, for det var mange barn der...

Dro videre til restaurant Fellini og spiste kebab. Lillemor spiste som en elefant, først forsvant en pølse, og jeg trodde ikke mine egne øyne, for den forsvant fort!!! Så en haug med kebabkylling, og som ikke det var nok, så avsluttet hun med å spise opp et stort pizzastykke som Caroline ikke klarte! Og da vi kom hjem så bønnfalt hun sin mor om å få sove litt... spurte henne om hun var sliten, og hun nikket ivrig før hun styrtet inn på soverommet og klamret seg til sprinkelsenga, mens hun klynket!

Jeg sov en liten blund jeg også på sofaen, og ble vekket av en koselig melding fra Rita som inviterte oss på blåbærpai og vaniljeis! For en fristelse, og ikke særlig lurt rett før man skal på spinningtime, men det ble både pai og spinning! Sikkert den heftigste timen jeg har vært på, og skjorta kunne jeg vri da jeg var ferdig! Så da var det ikke så farlig om jeg har kosa meg med både biff, bernaise, pommes frites, pai og iskrem de siste to dagene! Men nå har jeg baka grovbrød, og i morgen starter hvetebrødsdagene og ferien er definitivt slutt! Avsluttet den for et par timer siden, da jeg fant fram pensum og startet lesingen.... (måtte bare ha en pause, for medievitenskap er ikke akkurat kjempespennende!)

Ellers har jeg ryddet bort jula, og kjører blåturkis stil i stua nå! Er meget fornøyd med resultatet... er ikke mye som skal til, noen lys, noen puter, et par duker så er alt helt nydelig! Skal ta bilder og vise min nye stil etterhvert!

Forresten så er jeg halvveis blitt invitert med til badeland og bodø spekturm velværesenter/spa på ny date... Kanskje det var en lur måte å få sjekket ut om damen kler badedrakt/bikini og samtidig se den usminka sannheten, eller kanskje det var en lur måte å få vise fram sixpacken sin??? Jeg går for det siste alternativet! ;) Problemet nå er at jeg ikke har så mye tid til sånnt nå framover, eksamen nærmer seg med stormskritt... 17. februar har jeg medievitenskap, og før den tid så håper jeg at jeg har fått ny sjanse til å bestå praktisk eksamen i TV-redigering... Ja, nå begynner det å bli livat her! Akkurat sånn som jeg liker det!

God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar